Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


PUSH THE BUTTON brit lánycsoport, a Sugababes, első kislemeze, a negyedik albumjukról, az Taller in More Way-ről. A Dallas Austin és a Sugababes együttese egy olyan lelkesedés ihlette, amelyet a csoport tagja, Keisha Buchanan fejlesztett egy másik művésznél. Zeneileg a "Push the Button" egy elektropop és R&B dal, különféle számítógépes effektusokkal. A dal pozitív értékeléseket kapott a kritikusoktól, akik dicsérték a koncepcióját és előállítását. Néhány kritikus a 2000-es évek egyik legjobb pop-kislemezének nevezte. A "Push the Button" lett a csoport egyik legsikeresebb kiadása. Az egyedülálló csúcspontja Ausztriában, Írországban, Új-Zélandon és az Egyesült Királyságban volt, és Európa és Ausztrália között elérte az ötödik legjobbat. A 2006-os Brit Awards-on jelölték ki a Legjobb Brit Egyedülálló Szereplőre.
Matthew Rolston rendezte a dal zenei videóját, amelyet a londoni Shepherd Bush-ban készítettek. Jellemzője, hogy a Sugababes flörtöl három lifttel. A Sugababes az egységet olyan fesztiválokon és rendezvényeken mutatta be, mint például az Oxegen 2008 és a V Fesztivál. A "Push the Button" megjelenik a It's a Boy Girl Thing (2006) filmzenében.
Ők voltak a második olyan lánybanda akik kislemez és az album listán első helyezést értek az első Spice Girls volt még 1997-ben.

Fejlesztés és koncepció: A "Push the Button" kifejlesztése akkor kezdődött, amikor a Sugababes az Egyesült Államokba utazott, hogy negyedik stúdióalbumukon, a Taller in More Ways-ben (2005) dolgozzanak. Az amerikai producer és dalszerző, Dallas Austin az album kezdeti fejlesztési szakaszában együttműködött a csoporttal. Londonba látogatott, hogy velük dolgozzon, bár a csoport később az Egyesült Államokba utazott, és vele maradt a grúziai atlanta kúriájában. Austin öt számot írt az albumhoz, köztük a "Push the Button" -ot is, amelyet a Sugababes-szel együttműködve írt. A csoport tagja, Heidi Range szerint a dal "az utolsó dolog", amelyet az album készített. "
A "Push the Button" koncepciót fogalmazta meg, miután a csoport tagja, Keisha Buchanan elragadtatást fejlesztett ki egy másik művészekkel, akik Austinnal együttműködtek. Buchanan elmondta Jess Cartner-Morley-nek, a The Guardian-nek, hogy előrelépést tett az ember felé, de ő nem volt tudatában szándékának: "Nagyon tetszett ez a srác, szóval olyan lennék, hogy jön egy jó film, tudod, leesik. És olyan lenne, mintha ez a film jól hangzik, tudassa velem milyen érzés, ha megnézed. Tudtam, hogy ő is kedvel engem, de csak nem érti meg azt, amit próbáltam mondani. " Austin azt tanácsolta Buchanannak, hogy mondja meg az embernek, hogy "nyomja meg ezt a gombot", különben végül továbbmegy.
Mutya Buena, a Sugababes másik tagja tisztázta Buchanan művészével való találkozását a Hot Press magazin Jackie Hayden-jével, mondván: "Mindannyian tudtuk, hogy között volt valami közöttük abban az időben, de megpróbálunk teret adni egymásnak."  A "Push the Button" dalként írta le "jelentéssel és a valós életre mutató hivatkozásokkal", és úgy jellemezte, hogy "utcai hangulata". Austin előállította a dalt, amelyet a londoni Atlanta & Home Recordings DARP Studios-ban rögzítettek. "Push the Button" Jeremy Wheatley keverte össze a TwentyOne Studios-ban, Londonban, Richard Edgelerrel együttműködve. Rick Shepphard megtervezte a dalt.

Számlista és Formátum:

  • CD1 Single

01:  Push the Button
02: Favourite Song

  • CD2 Single

01:  Push the Button
02: Like the Weather
03: Push the Button (DJ Prom Remix)

UGLY brit lánycsoport, a Sugababes, második kislemeze, a negyedik albumjukról, az Taller in More Way-ről. Dallas Austin írta és készítette, és a dal ihletését a zenekar tagjaival kapcsolatos negatív megjegyzések olvasása közben fogalmazták meg. A dal 2005. december 5-én jelent meg az Egyesült Királyságban, mint az album második kislemeze. A "Ugly" egy midtempo pop rock és R&B ballada, amely dalszövegeket tartalmaz a személyiségről és a testképről. Összehasonlításra került a TLC lánycsoport "Unpretty" -val és Christina Aguilera "Beautiful" -val. Az Ugly a zenekar utolsó kislemeze, amelyet a Sugababes második felállásban jelentett meg, miután az eredeti tag, Mutya Buena 2005. december 21-én távozott a csoportból. A "Ugly" pozitív értékeléseket kapott a zenekritikusoktól, akik közül sokan dicsérték a mögötte álló érzelmi és felhatalmazó koncepciót. A dal a brit csúcslista harmadik helyezettje volt. Nemzetközi kereskedelmi sikert ért el, ahol Dániában és Új-Zélandon elérte az ötödik, a Cseh Köztársaság, Finnország, Magyarország, Írország, Hollandia és Norvégia első tízét. A dal kísérő zenei videóját egy New York City-i raktárban állítják össze, és különböző életkorú és fajú embereket mutat be tehetségükről.

Számlista és Formátum:

  • CD1 Single

01: Ugly (Radio Edit)
02: Come Tgoether

  • CD2 Single

01: Ugly (Album Version)
02: Future shokk
03: Ugly (The Desert Eagle Discs Remix)

RED DRESS brit lánycsoport, a Sugababes, harmadik kislemeze, a negyedik albumjukról, az Taller in More Way-ről. A csoport tagjai a producerével, a brit dalszerzési és produkciós csapattal, a Xenomania-val együttműködésben írták a dalt, azon felfogás alapján, hogy a nőknek fel kell szabadítaniuk testüket, hogy észrevegyék a "Red Dress". Ez volt az első kislemez, a harmadik felállásnak. A Sugababes előadta az Arctic Monkeys „I Bet You You Look the Dancefloor” dalának borítóját, az egyetlen kislemez B- oldal.
A dal egy uptempo pop-felvétel, amely egy mintát tartalmaz a "Landslide" -ból, egy északi lélek felvételéről, Tony Clarke-től. Pozitív visszajelzéseket kapott a kritikusoktól, akik dicsérték az összetételét és különösen a Xenomania hozzájárulását. A "Red Dress" a UK Singles Chart negyedik helyén, a hetedik helyen a holland "Holland Top 40" listán, a huszadik helyen pedig Írország, Új-Zéland és Norvégia egyedülálló listáján szerepel. A dal zenei videóját Tim Royes rendezte 2006 januárjában, és a csoport tagjai vörös ruhákban szerepelnek.
A kislemez kiadáshoz a dalt újra felvették Amelle-vel, 2006. januárjába. A 'single version' kissé eltérő éneket tartalmaz, mint Keisha és Heidi.

Számlista és Formátum:

  • CD1 Single

01: Red Dress
02:
Red Dress (Cagebaby Remix)

03: Red Dress (Dennis Christopher Vocal Mix)

  • CD2 Single

01: Red Dress
02: I Bet You Look Good on the Dancefloor

FOLLOW ME HOME brit lánycsoport, a Sugababes, negyedik, és egyben az utolsó kislemeze, a negyedik albumjukról, az Taller in More Way-ről. Az elektropopot és az R&B balladát Keisha Buchanan, Mutya Buena és Heidi Range együttes tagjai írták, Jony Rockstar, Karen Poole és Jeremy Shaw együttesekkel. A producer, a Rockstar a közeli ember gondolatát ösztönözte. Buena verset írt a lányáról, míg Buchanan egy versét közeli barátja alapján írta.
A "Follow Me Home" kritikusok vegyes értékelést kapott. Noha hangszerezését és a csoport énekét dicsérték, a dalt unalmasnak és inspirálónak kritizálták. A kislemez Írországban és az Egyesült Királyságban elérte a negyvenet, és Romániában, Szlovákiában és az Európa Hot 100 kislemez listáján is szerepelt. A "Follow Me Home" zenei videóját Tony Tremlett rendezte, és Prágában, a Cseh Köztársaságban készítették.

Számlista és Formátum:

  • CD1 Single

01: Follow Me Home (Radio Edit)
02:
Red Dress (Kardinal Beats Remix)
03: Follow Me Home (Soul Seekerz Vocal Mix)

  • CD2 Single

01: Follow Me Home (Amelle Mix)
02: Living for the Weekend

GOTTA BE YOU Az angol lánycsoport, a Sugababes dala a Taller in More Ways (2005) negyedik stúdióalbumáról. Tricky Stewart, Penelope Magnet és Terius Nash írták, míg Dallas Austin készítette a dalt. A dalnak két változata létezik, az egyik Mutya Buena alapító tag vokáljával, a másik pedig Amelle Berrabah énekével, Buena helyettesítésével. A "Gotta Be You" egy töprengő és B dal, amely szövegesen tárgyalja a média által hozott ítéletekre való reagálást. Számos zenekritikus megjegyezte a hasonlóságot a dal és Aaliyah "Try Again" között. Az album megjelenésekor a "Gotta Be You" vegyes kritikákat kapott a kritikusoktól.

Írás és felvétel: "Gotta Be You" -t Tricky Stewart, Penelope Magnet és Terius Nash írta, Dallas Austin amerikai énekes és producer készítette, aki a Taller in More Ways (2005) további négy számát produkálta, beleértve a "Push the Button" kislemezeket és "Ugly". A dal tervezési folyamatát Rick Shepphard fejezte be, míg a lemezmérnökök Graham Marsh (producer), Ian Rossiter és Owen Clark voltak. A számot Jeremy Wheatley keverte 365 művész számára a londoni TwentyOne stúdióban; ebben Richard Edgeler segített. Austin szolgáltatta a dal dobjait és billentyűit, míg a gitárt és a basszusgitárt Tony Reyes.
2005. december 21-én bejelentették, hogy Mutya Buena csoporttag elhagyta a Sugababes-t. Amelle Berrabah-t hamarosan bejelentették helyettesének. A csoportos felállás változásának eredményeként a "Gotta Be You" -t két másik számmal, a "Red Dress" -nel és a "Follow Me Home" -val együtt Berrabah énekesének és Buena énekének eltávolításával vették fel. . Mindhárom szám a Taller in More Ways újrakiadott változatában szerepelt, amelyet 2006 márciusában adtak ki.

Összetétel és dalszöveg: "Gotta Be You" egy omlós és B dal, amely három percig és 40 másodpercig tart. Ben Hogwood, a zene az OMH-tól a "R&B klub elektromos darabjaként" jellemezte. Keisha Buchanan csoporttag szerint a Sugababes az első brit zenekar, amely beépítette zenéjébe az amerikai hangzást. A The Observer Kitty Empire-je "felfújódó R & B" -nek nevezte, és megjegyezte, hogy Aaliyah amerikai R & B-énekesnő emlékeztetett a "Try Again" -re. Ehhez hasonlóan K. Ross Hoffman, az Allmusic munkatársa azt írta, hogy a "Gotta Be You" "dallamosan közeledik a dalhoz", amelyben utóbbit "fenségesnek" írta le. Egy másik kritikus, Nick Southall a Stylus Magazine-ból azt írta, hogy "lefegyverzően közel áll" a "Try Again" -hez.
Buchanan a dal fogalmát és szöveges értelmezését a dal hivatalos elemzésével magyarázta el a csoport hivatalos honlapján, mondván: "Ez a dal arról szól, hogy reagáljunk a sajtóra, amikor kicsapnak, és hogyan ítélnek meg téged. dalt szerettük. Hogy őszinte legyek, minden reklám jó reklám, legyen az pozitív vagy negatív, és ez eltartott egy ideig, mire ezt megkapjuk. Amikor a sajtó valami negatívat és valótlan dolgot ír, nehéz ezt pozitívan nézni. módon. Igazán kapcsolódhatnánk a dalhoz. "

Kritikus fogadtatás: A Taller in More Ways megjelenése után a "Gotta Be You" általában vegyes kritikákat kapott a zenekritikusok részéről. Alexis Petridis, a The Guardian szerint Austin "fényt ad, de ennek ellenére izgalmas porhatással jár az egyhangú, tömény hatású szintetizált dudálás" a dalhoz. Petridis kifejtette, hogy ez "körülbelül annyi, ameddig az album a hosok és playák birodalmába merészkedik, kibaszik a légkört vagy másképp".  Ben Hogwood, a musicOMH kedvező kritikát adott; "készülő táncparkett himnusznak és minden bizonnyal jövőbeli kislemeznek" nevezte.
Talia Kraines, a BBC-től kritikusan fogalmazott a "Gotta Be You" iránt, "idegesítő" és "unalmas r'n'b-lite" számnak nevezve. offman az Allmusic-tól szintén kedvezőtlen volt a dal iránt, és azt írta, hogy "kevésbé sikeresen pillérezik" az album többi számához képest.  Kidolgozta, hogy a "szintetikus fuzz R & B átengedhető alapja, divatos tabla stílusú skittereléssel" ellenére a "Nem lehet, de halvány az összehasonlításhoz" a "Try Again" -hez. Alex Roginski, a The Sydney Morning Herald, a dalszöveget "laposnak" kritizálta. Joe Muggs, a The Daily Telegraph munkatársa szerint a "Gotta Be You" "szándékos kísérletnek érzi az amerikai piac elcsábítását".

OBSESSION Az angol Sugababes lánycsoport az Obsession címet adta a Taller in More Ways negyedik stúdióalbumához (2005). A csoport tagja, Heidi Range kezdetben demóként rögzítette Ashley Hamiltonnal, bár a Sugababes később úgy döntött, hogy csoportként rögzíti. Dallas Austin, az album egyik első producere. A borító hasonló az eredetihez, és polarizáló hatást gyakorolt ​​a kritikusokra; egyesek középszerűnek kritizálták, mások az album egyik kiemelkedő számának nevezték. A Sugababes a Taller in More Ways and Overloaded: The Singles Collection (2006) támogató turnéin adta elő.

Háttér és produkció: A Sugababes "Obsession" változatát Dallas Austin készítette, aki a Sugababesszel dolgozott együtt az album különböző dalain. A csoport tagja, Heidi Range kezdetben Ashley Hamiltonnal demóként rögzítette az "Obsession" -t, bár a Sugababes később úgy döntött, hogy csoportként rögzíti. Beszéltek Austinnal a dal felvételének vágyáról, és Range szerint "ő volt kitalálva, mert ez az egyik kedvenc dala." Az "Obsession" -t Jeremy Wheatley keverte a londoni TwentyOne Studios-ban. Richard Edgeler segítsége. Rick Shepphard, Graham Marsh (producer), Ian Rossiter és Owen Clark együttesen tervezte. [17] Tony Reyes biztosítja a dal háttérénekét. Az "Obsession" a DARP Studiosban rögzítették, az Atlanta & Home Recordings, London. A synthpop és az elektronikus rock műfajából származik. K. Ross Hoffman, az AllMusic munkatársa "cukros szintipopnak" minősítette. A BBC Talia Kraines a borítót az eredeti "pontos átdolgozásának" nevezte. A hangszerelés elektromos gitárból, basszusgitárból, dobokból és kulcsokból áll. Alex Roginski, a Sydney Morning Herald munkatársa megjegyezte, hogy a dal "kiütötte az analóg szintet és az 1980-as évek szórakozóhelyének csillogó akkordmenetét".

Kritikus vétel: Sugababes "Obsession" című feldolgozása polarizáló hatást gyakorolt ​​a kritikusokra. Harry Rubenstein, a The Jerusalem Post munkatársa úgy érezte, hogy a csoport nem adott semmi újat a pályához, és ehelyett ragaszkodott egy "egyenesen felfelé" borítóhoz, amelyet csalódásnak tartott. Nick Southall (a Stylus Magazine-től) "kellemes, de nem látványos borítónak" tekintette. A The Scotsman újságírója "kevésbé vonzó nem dalnak" tartotta és kritizálta a csoport döntését, hogy feldolgozza azt. Alexis Petridis, a The Guardian úgy érezte, hogy a Sugababes-féle változat "inkább homokot vet le, mintsem erősítené az őrületet", és arra a következtetésre jutott: "ami megmaradt, olyan, mint az 1980-as évek karaoke estéje". Pozitívum, hogy a BBC Talia Kraines az album kiemelkedő popsávjának nevezte. Hasonlóképpen, Peter Robinson, a The Observer, az album egyik kiemelt eseményeként jellemezte a "lelkes gambolt". Anna Britten a Yahoo! A zene úgy gondolta, hogy a borító még jobb is, mint az eredeti, és értékelte a "pompás, parfümös fenyegetést a dal témájában", amely úgy érezte, hogy hasonlít a Sin City "pisztolyos Valkyrie-kampókra". Simon Price, a The Independent dicsérte a dalt "azonnali popként", a The Liverpool Daily Post & Echo írója pedig az eredeti "ragyogóan csábító átdolgozásának" tartotta.

Élő előadások: Az "Obsession" felkerült a Sugababes Taller in More Ways-t támogató turnéjára. Ez az album három számának egyike volt, amelyet nem kislemez kiadásként adtak ki a turnén. Gurdip Thandi (Birmingham Mail) "csiszoltnak" tartotta a dal NIA Akadémián való fellépését. Az "Obsession" a 2007-es turnéjuk listáján is szerepelt, támogatva az Overloaded: The Singles Collection-ot, a csoport 2006-os legnagyobb slágeralbumát.