Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2008: Catfights and Spotlights

Megjelenés: 2008. Október 17.
Felvételek: 2008 Június - Augusztus
Műfaj:
Pop-soul, funk, R&B
Hossz: 49:10
Kiadó: Island Records
Producerek: Klas Åhlund, Steve Booker, Si Hulbert, The Invisible Men, Melvin Kuiters, Taio Cruz
Tagok: Keisha Buchanan - Heidi Range - Amelle Berrabah
Előző:
Change (2007)
Következő: Sweet 7 (2010)
Kislemez az albumról: Girls - No Can Do

A brit Sugababes popzenekar hatodik stúdióalbuma, amelyet a Island Records adott ki 2008. október 17-én. Elsősorban Klas Åhlund, Steve Booker és Orson gyártotta. Az album Si Hulbert, The Invisible Men, Melvin Kuiters és Max további közreműködését is tartalmazza. Márton. A csoport utolsó albuma a fennmaradó alapító tag, Keisha Buchanan.
Az album általában pozitív fogadtatásban részesült a média és a zenekritikusok részéről, de a csoport harmadik legalacsonyabb és második legkevésbé eladott albuma lett, az Egyesült Királyságban és az Irish Albums-on elérte a nyolcadik és a húsz legjobb helyet. Ábra, ill. A Catfights and Spotlights csak két kislemezt születtek, a "Girls" című nemzetközi tíz legjobb bejegyzéssel. A második és utolsó kislemez, a "No Can Do" 2008. december 22-én jelent meg.

Felvétel és téma - Miután 2008 májusában befejezték Change turnéjukat, a Sugababes bejelentette, hogy csak 2008 szeptemberében mennek vissza a stúdióba, hogy dolgozzanak a következő albumukon, és ragaszkodtak ahhoz, hogy több időre van szükségük egy új anyag elkészítéséhez egy 2009-es kiadáshoz. 2008 júniusában azonban a zenekar tagja, Keisha Buchanan azt mondta egy kérdezőnek, hogy a csoport az új producerekkel való felvételi lehetőségek miatt azonnal megkezdi az új album létrehozását, és június 17-ig a trió elkezdte a felvételt. Gyorsan nyomon követték a produkciót, miután Melvin Kuiters és Si Hulbert olasz zenészek hozták el az Island Records új dalát, amely Ernie K. Doe klasszikus soul-funk dalának "Here Come the Girls" mintájára épült, amelyet a Sugababes hatodikának "tökéletes járműnek" tekintettek. stúdióalbum. Kevesebb, mint egy hónappal később az éves liverpooli Liverpool Summer Pops-on bejelentették, hogy elkészült a vezető kislemez, és ezt "elképesztőnek" minősítették. A kislemez címe, a "Girls", 2008. augusztus 11-én jelent meg.
Az albumot "funkier" hangzással jellemezte Orson énekese, Jason Pebworth, aki a felvételi stúdióban dolgozik a csoporttal. Egy interjúban a Sugababes leírta, hogy a Catfights és a Spotlight lágyabb és érettebb hangzású, főleg az énekükre összpontosít. Az albumot Range is sötétebbnek minősítette.

Kritika - Matthew Chisling, az Allmusic szerkesztője a Catfights and Spotlights nevezte a csoport eddigi legerősebb show-jának. Úgy érezte, hogy az album a zenekart "a művészi érdemek új dimenziójába emelte, kifogástalan dalszerzési készségeket és virágzó elrendezéseket villant fel a makulátlan produkciónak köszönhetően, amely a lányt egy retro testbe dobja, de soha nem érzi magát elavultnak [...] és a Spotlámpák a lánycsoportnak a sekély popsztárságból a teljes értékű lemezjátszásba való átmenetének valódi tükröződése. ”Lucy Davies, a BBC Music munkatársa úgy találta, hogy az album„ Kate Moss Rimmel reklámjaként korlátozódik, minden fémes, éles biztos és hozzáértő ", és hozzátette:" A Sugababes hangzásának problémája mindig az egyensúly megőrzése volt a keverés és az egyéniség megőrzése között, és itt egészükben sikerült nekik.  A Digital Spy Nick Levine megjegyezte, hogy" A Catfights and Spotlights lágyabb és klasszikusabb hangzású, mint a korábbi Sugababes-lemezek, rengeteg húrral és a szintetizátorok feltűnő hiányával, de nem kevésbé csiszolt és kereskedelmi szempontból gondolkodó." Catfights and Spotlights nevű népi igazság. hts "a legteljesebb" Sugababes album az első óta."
A The Guardian című cikkében Dorian Lynskey megjegyezte, hogy "átmenet az éles modernségről az öntudatosan felnőtt, duffyesque lélek felé". Valójában fele olyan színtelen, mint ígérték, de a fele, amelyet Klas Ahlund svéd dalszerzőnek / producernek tulajdonítottak, hihetetlenül fantasztikus [...] Sugababes-ból mindig hiányzott egy megbízhatóan szimpatikus szövetséges, aki a legjobbat tudná kihozni belőlük: Xenomania Lányok hangosan. Ahlundban talán csak találtak egyet. A Times recenzense, Priya megállapította, hogy" Sugababes megpróbálja visszavezetni a villamos energiát a hangzásukba "az albummal. Míg úgy érezte, hogy a zenekar" az 1960-as éveket hangoztatja saját [és] felidézni azt a városi dühöt, amely beleszeretett bennünket [...] a torokhangú Amelle Berrabah nem helyettesíti a volt tag Mutya Buena lélekzavaros, fülledt pipáit. " A Planet Sound érezte hogy "elsősorban az új producerekkel való együttműködés vegyes sikert hozott a lánybandának". A Teletext zenei oldala "túl sok balladát" jegyzett meg az albumon, "de itt csak annyi kislemez van, hogy ne zavarja a lendületet". Elan Mark Edwards a The Sunday-ból A Times azt írta, hogy "a Catfights and Spotlights 14 pálya van, és nincs közöttük egyetlen pulyka".

Értékesítés és hatás - A Catfights and Spotlight a nyolcadik helyen debütált az Egyesült Királyság albumlistáján, az első héten elért árbevétele meghaladta a 23 000 példányt, ezzel az ötödik stúdióalbum lett az első tíz helyezett az Egyesült Királyságban. Ugyanakkor a One Touch (2000) bemutatkozása óta ez volt az első albumuk, amely nem érte el a csúcsot az országos első három helyen. Az album negyedik kiadási hetében kiesett az első ötvenből.
 Január 19-i héten az album 22-zel ugrott 96-ról 74-re, 2000 eladással. A Catfights and Spotlights végül a British Phonographic Industry (BPI) által 2008. november 7-én ezüst minősítést kapott.
 Írországban az album a 18. helyen debütált, majd a következő héten a 42. helyre került. Akárcsak az Egyesült Királyságban, ez is a csoport legalacsonyabb listájú albuma lett, és az első album, amely a One Touch óta elmaradt a legjobb tízből. Görögországban az album a 33. helyre került, mielőtt a következő héten a 37. helyre került volna. Harmadik hetében azonban az album feljutott a 22. helyre.
A Sugababes tag Range a Daily Star Sunday-nak adott interjújában zenei kiadójukat, az Island Records-ot hibáztatta a Catfights and Spotlight értékesítéseiért. Range szerint: "Az eladások csalódást okoztak, de nem hiszem, hogy ez tükrözné az album minőségét, és a probléma a promóció, nem igazán gondolom, hogy rajongóink tudják, hogy még albumot is kiadtunk." A The Guardian 2009-es interjújában Buchanan tovább részletezte:" Még mindig nagyon büszkék vagyunk a [Catfights and Spotlight], annak ellenére, hogy nem ez volt a legsikeresebb albumunk [...] Meglepődtem - én Szerintem a Change-nek meg kellett volna kapnia azokat a rossz kritikákat, mert ez nagyon pompás volt. A Catfights-szal úgy döntöttünk, hogy egy kicsit régi iskolába járunk és visszavonulunk. De ha abban a helyen maradunk, ahol voltunk, soha nem mozdultunk volna tovább."

Dallista

GIRLS
YOU ON A GOOD DAY
NO CAN DO
HANGING ON A STAR
SIDE CHICK
UNBREAKABLE HEART
SUNDAY RAIN
EVERY HEART BROKEN
BEWARE
NOTHING'S AS GOOD AS YOU
SOUND OF GOODBYE
CAN WE CALL A TRUCE
SHE'S LIKE A STAR (with Taio Cruz)
B-Side
DON'T LOOK BACK - Girls
SPIRALLING - No Can Do

- "She's Like a Star" UK bonusz számként szerepel.

 

Cikkek

Dalszövegek

2017.01.10

 

Kislemezek

2015.09.24